ام گرافیک

پوستر / آقای عزیز ما منتظریم بیا

سه شنبه, ۲۷ خرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۴۳ ب.ظ

اللهم صل علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم

برای مشاهده تصویر در اندازه واقعی روی آن کلیک کنید

mgraphic.blog.ir

  • محمد حسن رجب پور

نظرات  (۶)

  • معبر سایبری نسیمی ازبهشت
  • سلام دوست گرامی
    خدا قوت
    یه سوال داشتم من با فتوشاپ کار می کنم اما همیشه احساس میکنم طرح هام جون نداره انگار نقاشی هست
    البته من کلا فتوشاپ رو خودم یاد گرفتم پس خیلی از ابزار هاشون نمی دونم ممنون میشم اگه راهنمایی ام کنید تا چطوری مثل شما طرح های گرافیکی بزنم یا چه کلاس هایی باید برم
    منتظر جواب شما هستم
    پاسخ:

           سلام

    پیشنهاد میکنم دی وی دی آموزش ترفند های فتوشاپ رو تهیه کنید

    فقط دقت کنید که آموزش معمولی یا پیشرفته شو  نخرید .

    کمک زیادی میکنه . یه مقدار هم بازی با امکانات و ابزارهای فتوشاپ و همچنین سلیقه ( که من این مورد و کم دارم ) . همین ... 

  • جانثاران امام هادی
  • سری بزنید
  • حسین براتی
  • سلام
    زیبا و شاعرانه
    پاسخ:

    سلام حاج حسین

    ممنونم برادر ...

  • حسین صالحی فرد
  • سلام علیکم
    نام شما در قسمت دوستان گرافیست سایت ما ثبت شد.
    در صورت تمایل سایت ما را هم لینک کنید.
    یا علی
    دماءالشهداء
  • عباس مهدوی
  • سلام علیکم
    "السلام علیک یا صاحب الزمان ادرکنا"
    بع=ه راستی وظایف و توقعات حضرت از ما چیست؟
    وطایف ما در غیاب آن حضرت چیست؟
    بروزیم، سربزنید خوشحال می شیم
    یاعــلی مدد
  • محمدرضا حاجی جباری
  • سلام برادر!
    خدا قوت. خدا خیرتان بدهد.
    یه نکته:
    عکس گنبد ها بی کیفیته یا خودتان فیلتر خاصی روش اجرا کردید؟!
    پاسخ:

    سلام

    بله . فیلتر روش اجرا شده برادر

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی